W celu zwrotu produktu/zamówienia należy wypełnić oświadczenie. Produkt, uzupełnione oświadczenie oraz paragon należy umieścić w przesyłce razem ze zwracanymi produktami.
Nie można zwracać produktów, które były wykonane na specjalne życzenie klienta.
Ważne! Odsyłane naszyjniki lub bransoletki łańcuszkowe, należy zahaczyć o gąbkę w pudełeczku, w taki sposób, aby uniemożliwić poplątanie. W przypadku, kiedy klient wyśle produkt w inny sposób i łańcuszek po rozpakowaniu przesyłki będzie zaplątany to zostanie potrącana wartość łańcuszka, gdyż poplątany łańcuszek nie nadaje się do ponownej sprzedaży.
Zwracane produkty należy wysłać na adres:
LUO - Sklep z BIŻUTERIĄ
LUO Daniel Gurbiel i Donata Włodarczyk s.c.
Sławkowice 46
32-020 Wieliczka